2015. augusztus 27., csütörtök

1.Capitulo-Az első nap

Tini Stoessel

Reggel amikor felébredtem,el sem hittem,hogy eljött a mai nap.Ma van az első forgatási nap.Már annyira várom.!Ránéztem az ébresztő órámra és láttam,hogy 6:00 van.A forgatás csak 7:30-kor kezdődik,így van időm ruhát választani!Nem tudom nálatok mennyi idő,mire kiválasztjátok a ruhátokat,de nálam vagy fél óra mire kiválasztom.Tehát,bementem a fürdőbe és emberi  kinézetet öltsek magamnak.Felvittem egy apró sminket,ami abból állt,hogy egy halvány szemfesték,szempillaspirál és egy kis szájfény.A hajamat  kifésültem,és kiengedve hagytam.Most jön a neheze.A ruhaválasztás.Valami olyan kell ami jó benyomást nyújt.Vagy 10 ruhát felpróbáltam,de végül választottam 15 perc alatt.Új rekord!Mivel kicsit hűvös volt ezért melegebb ruhát választottam.Még csak 7:00 volt ezért gyorsan kifestettem a körmöm ,mivel az egyik kiegészítőm ugyanolyan színű volt.Miután kifestettem,és meg is száradt a körmöm,és lementem reggelizni.Előtte gyorsan választottam egy iphone tokot,mivel nagyon szeretem az öltözékem szerint választani.Lementem. Anya már elment dolgozni,apa és Fran pedig még aludtak.Gyorsan csináltam egy kis rántottát.Megettem és indultam is,mivel 7:15 volt.Mivel jogsim még nincs,ezért gyalog mentem.Bementem egy boltba és vettem egy kis kávét.Röpke 10 perc alatt oda is értem.Elém tárult a hatalmas Studio nevezetű épület.Mikor beléptem csomó nyüzsgő,producter,szinész ment el mellettem.Valami Sergio nevű embert kell keresnem.Keresgéltem,de végül csak bele botlottam.
-Szia!Nem tudod Segio hol van?-kérdeztem.
-Szia!Én vagyok Sergio.Biztos te vagy Martina.Ugye?-kérdezte.
-Igen.-mondtam.
-Akkor bemutatlak a többieknek!Gyere!-mondta,és én követtem.Egy nagy terembe értünk,ahol egy fiú mellé kerültem.
-Sziasztok!Mint tudjátok  Sergio vagyok a rendező.Most felfogom sorolni a neveket,aki meghallja a nevét az fáradjon ki!-kezdte el Sergio.
-Szia!Jorge vagyok.Jorge Blanco.És te-kérdezte suttogva.Közben Sergio csak sorolta és sorolta a neveket.
-Szia!Martina vagyok.Martina Stoessel,de mindenki csak Tininek hív!-mondtam.
-De szép neved van!-bókolt.
-Köszönöm!De a végén kikapunk Sergiótól szóval figyeljünk!-mondtam mosolyogva,mire ő bólintott,és hallgattuk tovább Sergiót.
-Candelaria Molfese,vagyis Cami,Violetta egyik legjobb barátnője!-mondta be Sergió.Ekkor előlépett egy vörös hajú gyönyörű  lány.Miután kiért Sergió folytatta.
-Jorge Blanco,vagyis Leon,Violetta szerelme!-mondta Sergió,és Jorge felállt és kiment.Majd Sergió folytatta.
-És végül a főszereplőnk Martina Stoessel,vagyis Violetta!-mondta,majd én felálltam és kimentem.Szintén Jorge mellett kaptam helyet.
-Na tehát,egy órát ismerkedjetek meg,aztán tánc és énekpróba.Ja!És 2 szereplő,Alba és Facu holnap érkeznek meg!Ma még nem lesz rész felvétel!Rendben?- kérdezte Sergió.
-Rendben!-válaszoltuk egyszerre.Leültünk egy körbe.Én Candelaria és Jorge között foglaltam helyet.Elkezdtünk beszélgetni.
-Na,tehát szerintem mindenki mutatkozzon be és mondjon magáról pár mondatot!-mondta egy fekete hajú  lány.Tehát az első ő volt.
-Sziasztok!Lodovica vagyok,de mindenki Lodonak hív.Olaszországból jöttem.Imádok énekelni,és táncolni.21 éves vagyok,és a párommal Thomassal már jegyben járunk!-mutatta a gyűrűjét,majd leült.Egy fekete hajú fiú jött.
-Sziasztok!Xabiani Ponce de León vagyok,de a becenevem Xabi.Jelenleg nincs barátnőm.24 éves vagyok.Énekelni nagyon szeretek,de a tánc nem az erősségem!-mondta majd leült.Most csak azok vannak itt akik a fiatalokat játszák.Tehát most egy zselés felállított hajú fiú  következett.
-Sziasztok!Ruggero vagyok,de mindenkinek csak Rugge vagyok.A párom a csodálatos Cande,akivel már jegyben is járunk.Nagyon szeretek táncolni és szinészkedni.Ja!És elég lüke vagyok,és 23 éves vagyok!-mondta majd leült.Most Candelaria jött!
-Sziasztok!Candelaria vagyok,vagyis Cande!Mint hallottátok Ruggevel már jegyben járunk!Sajnos az évek során elég sok hülyeség rám ragadt!20 éves vagyok,és imádok énekelni!-mondta,majd ő is leült.Most egy szőke hajú  lány következett.
-Sziasztok!Mercedes vagyok,vagyis Mechi.Eddig minden srác csak megbántott,ezért most jelenleg nincs fiúm!Spanyolországból jöttem.Szeretek énekelni és táncolni.21 éves vagyok!-mondta,majd helyet foglalt.Egy néger fiú következett.
-Sziasztok!Samuel vagyok,de hívjatok csak Samunak.Párom Vanessa akivel már 3 éve együtt vagyunk.Brazíliából érkeztem.A tánc az életem.24 éves vagyok!-mondta majd leült.Egy fehér bőrű fekete hajú fiú következett.
-Sziasztok!Nicolás vagyok,vagyis Nico.25 éves vagyok.Jelenleg nincs barátnőm,de már szeretnék.Imádok dobolni!-mondta,majd leült.Egy nagyon nem szimpatikus fiú következett.
-Szasztok!Pablo vagyok ennek az egész bagázsnak a sztárja.26 éves vagyok.Éneklek,de nem szoktam gyakorolni hiszen én egy sztár vagyok!Barátnőm nincs,de te cica gyere csak ide!-mutatott rám,és elkezdett felém közeledni.
-Figyelj!Hagyálj légyszíves!-mondtam neki de ő csak közeledett felém.Végül Cande szedte le rólam.
-Azt mondta hagyd békén!Ülj le!-mondta Cande,mire Pablo leült.Most Jorge következett.Erre kiváncsi vagyok!Azok a gyönyörű szemek!Miket beszélek én?Lehet hogy...Áááá!Dehogy is!
-Sziasztok!Jorge vagyok.24 éves.Imádok énekelni,táncolni és gitározni.Magyarországról jöttem.Stephivel a barátnőmmel már 2 éve vagyok együtt!-mondta.Amikor meghallottam,hogy van barátnője,szívesen tudtam volna sírni!Lehet,hogy tetszik?De most én jöttem,ezért felálltam.
-Sziasztok!Martina Stoessel vagyok,de hívjatok csak Tininek!17 éves vagyok.Szeretek énekelni és zongorázni.Nincsen barátom azóta amióta rajta kaptam az utolsót a szülinapomon csókolózni egy lánnyal.Azóta félek szerelmes lenni!-mondtam majd leültem.Még kicsit beszélgettünk.Én mindenkivel kijöttem,de a legjobban Candeval jöttem ki.Azt hiszem hivatalosan is  legjobb barátnők vagyunk!Természetesen Lodoval és Mechive l is jóba vagyok,ők is a barátnőim.De Cande a legjobb barátnőm!Fiúk közül Ruggeval és Jorgeval jöttem ki.Természetesen selfiek is készültek,amik az Instagramon landoltak.

@candemolfese:Imádlak *-* @tinitastoessel


@tinitastoessel:Szeriii :) <3 @candemolfese


@lodocomello:Csajszik *-* @tinitastoessel @candemolfese


@mechisoy:Bff :) <3 @lodocomello

@blancojorge:Lükék :D @ruggeropaquarelli


@ruggeropasquarelli:Stáb :) 

Miután feltettük a képeket Candeval elindultunk átöltözni a táncpróbára.
-Cande!Kérdezhetek egy fontos kérdést?-kérdeztem.
-Igen!-mondtam.
-Ugye én segítek majd az esküvődben és koszorúslány leszek.Ugye?-kérdeztem.
-Hát persze!Te  leszel a főkoszorúslány!-mondta,mire én megöleltem.
-És mikorra tervezitek az esküvőt?-kérdeztem.
-Májusban lesz!Pontosan május 25.-én!-mondta.
-Jujjci!Annyira várom már hogy fehér ruhába  legyél!-mondtam.
-Én is alig várom,de menjünk,mert ha  késünk Sergio leszedi a fejünket!-mondta,mire én bólintottam és bementünk a terembe.Már mindenki ott volt,Sergió felsorolta a dalokat amiket táncoljunk el.Mikor mindent eltáncoltunk mentünk énekórára.Behangoltunk,majd énekeltünk párat és haza is mehettünk!Megkértem Cande-t hogy aludjon nálunk.Természetesen egyből beleegyezett.Mikor haza értünk egyből fölmentünk a szobámba.
-És tetszik neked valaki?-kérdezte Cande.
-Öööö...Nem!-mondtam kínosan.
-Tini!!!!Az igazat!-mondta Cande.
-Jó...Nekem tetszik...tetszik Jorge!!-mondtam majd egyből a párnáimba borultam.
-De Tini!Hisz ez nagyszerű!-mondta.
-Nem!Hisz neki barátnője van!-mondtam.
-Figyelj!Az érzéseidnek nem mondhatsz ellent!-mondta.
-Annyira szeretlek!-mondtam neki,miközben megöleltem.Ekkor csöngettek.Lementem kinyitni,és amikor kinyitottam olyan ember állt ott akire nem számítottam...

                                                                Continuar...

Sziasztok!Ezt a részt arra szántam,hogy összeismerkedjenek a srácok,és megimerjük őket közelebbről.Remélem tetszett a rész!Itt minden csütörtökön lesz rész! :)

7 megjegyzés:

  1. F-E-N-O-M-E-N-Á-L-I-S!❤Csak igy tovább:)
    Kövi?<3

    VálaszTörlés
  2. Köszi Biám!Jövő hét csütörtökön lesz rész! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon szuper lett!:)
    Siess a kövivel!:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett várom a kövit! ;

    VálaszTörlés
  5. Wow ez tök jó*-* Jó is lenne ha Yoyi magyar lenne*o*

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Wow ez tök jó*-* Jó is lenne ha Yoyi magyar lenne*o*

    VálaszTörlés

LAYOUT BY OKEYLA