2016. február 13., szombat

Díj #3

Sziasztok!Egy újabb díjjal jöttem amit köszönök szépen Kingának! :)



Feladatok:
1.Tüntesd fel kitől kaptad!
2.Írd le az 5 legjobb könyved ,amit olvastál.
3.Írj le 3 könyvcímet,amelyet ajánlasz a többieknek
4.Válaszolj 10 kérdésre!(mindenkinek ugyanazok a kérdések vannak)
5.A 2,3,4 pontra válaszolj a csakegyoldaltolemneked.blogspot.hu-nál is válaszolj
6.Küld tovább 5 embernek a díjat!

5 legjobb könyv amit olvastam:
1.Leiner Laura-Késtél sorozat
2.Veronica Roth-Lázadó
3.Leiner Laura-Szent Johanna Gimi sorozat
4.Karen Saunders-Én Suzy P.!
5.Marni Bates-Láthatósági mellény lúzereknek!

Amit ajánlok:
1.Leiner Laura-Késtél
2.Marni Bates-Segítség Youtube sztár lettem!
3.Karen Saunders-Én Suzy P.!

Kérdezz felelek:
1.Ki a kedvenc írod?
-Leiner Laura,Veronica Roth,Marni Bates
2.Miért szeretsz olvasni?
-Mert ellazít akkor is ha ideges vagyok.
3.Mit gondolsz arról ,hogy lassan elavulnak a könyvek?
-Szerintem nem jó,mert minden filmet egy könyvről "mintázzák",így ha eltűnnek a könyvek nem lesz már film se.
4.Mennyit szoktál olvasni?
-Sokat,mert ha olyan könyvet választasz ami érdekel,akkor öröm az olvasás,és mostanában kifogom a jókat. :)
5.Ha előtted állna kedvenc főszereplőd,mit mondanál neki?
-Ha nem mondod meg neki,hogy szereted én rugdoslak oda! :D
6.Mit tennél ha egyik napról a másikra a kedvenc könyvedben találnád magad?
-Beszélgetnék a főszereplőkkel,és kerítő nőt játsznék xd
7.A családodban szeretnek olvasni?
-Huh...Anyukám és a tesóm igen,viszont apa nem nagyon rajong érte...
8.Milyen műfajú könyvek szórakoztatnak?
-Romantikus,Humoros,Kalandos,Krimi,Sci-fi
9.Mit gondolsz azokról az írókról akik azt hiszik magukról ,hogy tudnak írni ,közben pedig nem?
-Általában nem olvasom többet a könyvet,vagy pedig nem foglalkozok velük.
10.Sorolj fel 3-3 érvet ,hogy miért jó olvasni és miért nem?
-Jó olvasni,mert,elrepíthet olyan helyekre amikre a való életben nem,át tudod élni a főszereolő gondjait,örömeit,tanulhatunk a szereplők hibáiból.
Nem jó,mert általában cikiznek érte (de ez csak azoknak nem jó akik magukra veszik),nagyon gyorsan eltelik az idő ha sokat olvasol...és többet nem tudok mondani :)

Nekik küldöm:
Panna
Bia
Kármen
Klau
Orsi

1 megjegyzés:

LAYOUT BY OKEYLA