2015. szeptember 4., péntek

3.rész-Mindennek jó a vége *-*

Tini!Válaszolnál a kérdésemre?-kérdezte az újságíró. Könnybe lábadt a szemem.
-Sajnálom!Nekem ez nem megy!-mondtam majd sírva kifutottam.
-Most ezt mér kellett?-hallottam Cande hangját. Kifutottam a helyszínről egyenesen haza.Még jó,hogy Fran és anyáék nincsenek itthon.Nem örülnének neki,ha egy fiú miatt szomorkodnék.Levettem a ruhát,és átöltöztem valami kényelmesbe.Felhúztam a  kedvenc gyűrűmet,amit még a nagymamám adta,mielőtt meghalt.Ez ad nekem mindig erőt.A hajamat   kontyba raktam és lementem a nappaliba.Nem bírtam tovább elkezdtem sírni.Miért velem történik mindez?Miért kell engem ilyen kínos helyzetbe?Méghozzá az egész világ előtt.Ekkor üzenetem jött.Megnéztem.Jorge üzent.Semmi kedvem nem volt vissza írni.Csörgött a telefonom.A kijelzőn Jorge neve állt.Nem vettem fel.Vagy ötször hívott,de végül hatodszorra  felvettem.
-Szia!Végre,hogy felvetted!-mondta Jorge.
-Szia!Senkivel sem akarok beszélni!-mondtam.
-Figyelj Tini!Az az újságíró hülye volt!Hidd el!-mondta.
-De hát  lealázott az egész világ előtt!-mondtam szinte sírva.
-De el kell jönnöd a forgatásra!Nélküled nem tudunk forgatni!-mondta.
-De nem megy!-mondtam.
-Az én kedvemért!-kérlelt.
-Mindenki csak kinevetve,azért,mert így elfutottam!-mondtam.
-Szerinted közölünk valaki is kinevetve?-kérdezte.
-Nem...De Sergió is haragszik rám!-mondtam.
-Dehogy is!Azt mondta,hogy az újságíró volt a hülye!-mondta.
-Rendben.Meggyőztél.De lesz kb.10 perc mire jövök!Hisz gyalog vagyok!-mondtam.
-Gyere ki az erkélyre!-mondta.
-Miért?-kérdeztem,majd elindultam.Megláttam Jorgeot lent állni az erkélyem alatt.Letettem a telefont.
-Na!Most két lehetőség van!Vagy  leengeded a hajad,mint aranyhaj,vagy pedig beengedsz az ajtón!-mondta mire elkezdtem nevetni.
-Pillanat és jövök!-mondtam.Lementem.Vagyis lefutottam.Kinyitottam az ajtót.
-Na indulhatunk?-kérdezte.
-Persze.Adj 5 percet és átöltözök!-mondtam,mire ő bólintott és én felmentem.És sikerült!Kb.5 perc alatt végeztem.Új rekord!!!Jézusom!Ma ötször öltöztem át!Azért ez durva!Lesiettem.
-Drága Tini!Ez 6 perc volt!Hazudtál!-mondta sértődötten.
-Jól van na!Azért mégis csak lány vagyok!Ja!És honnan tudsz Aranyhajról?Csak nem nézted?-kérdeztem nevetve.
-Nem!Nem tudsz még rólam semmit!-mondta.Közben beültünk Jorge kocsijába.
-Hát itt az idő!-mondtam.
-Majd próba után elmondom.Rendben?-kérdezte.
-Rendben.-mondtam.Oda is értünk.Nem is tudtam,hogy ilyen gyorsan ide lehet érni!Bementünk.Azonnal a lányokhoz mentem.Cande azonnal a nyakamba borult.
-Jaj,drága Tinum!Mondd jól vagy?-kérdezte.
-Igen Arielem!-mondtam,majd elengedtük egymást,ugyanis még mindig öleltük egymást.
-Elárulom,Cande majdnem neki ugrott annak a nőnek!-mondta röhögve  Lodo.
-Imádlak!-mondtam.
-Ennek örömére egy kép?-kérdezte Mechi és Alba.
-Igen!-mondtuk egyszerre.Hát mondhatom nem egy   kép lett!Természetesen ezek az Instagramon landoltak.
@lodocomello:Imádás *-* @albariconavarro @tinitastoessel

@mechilambre:Idióták :D @candemolfese @tinitastoessel @albariconavarro @lodocomello

@albariconavarro:Tinim :)@tinitastoessel

@tinitastoessel:Szeriii csajok! <3 @mechilambre @albariconavarro @candemolfese @lodocomello

@candemolfese:Végre boldog vagy! @tinitastoessel

Mikor végeztünk elindultunk fel venni a részeket.Eddig minden jól ment addig ameddig nem jött Mechi.
-Na ide figyelj Vilucska!Én Ludmilla vagyok egy igazi csillag!-mondta.Erre én is és mindenki elkezdett nevetni.Tehát így telt el a forgatás.Mikor végeztünk éppen indulni akartam,de valaki berántott a takarító szertárba.Nagyon megijedtem.Hála istennek csak Jorge volt.
-Miért jöttünk ide?-kérdeztem.
-Nem azt mondtad hogy mondjak el mindent magamról?-kérdezte.
-De ne itt!-mondtam.Ki akartam menni,de a kilincs lejött.
-Akkor itt mesélem el jó?-kérdezte.
-Jó.-mondtam.
-Tehát,mint mondtam én Magyarországból jöttem.Igazándiból perfectül tudok magyarul.Ott volt egy húgom,Rebecca,Nagyon  kötődtünk egymáshoz.Minden este énekeltem neki.Egyszer mondta,hogy menjek el a suliban megrendezett előadásra.Vagyis,hogy jelentkezzek szereplőnek.Be is jutottam a musicelbe.Miután vége lett az előadásnak,másnap megkeresett egy rendező,hogy szerepet szeretni adni egy filmbe.Csak az volt az egy gond,hogy Mexikóban volt a forgatás.Elvállaltam,mivel ez nagy lehetőség volt.Haza értem anyáék nagyon örültek ennek,de sajnos nem vettem észre,hogy a 6 éves húgom Rebecca hallgatózik.Elkiáltotta magát,hogy nem mehetsz el!-emlékezett vissza Jorge,egy könnycsepp le is gördült az arcán.Folytatta.-Szóval elkiáltotta magát,és befutott a szobájába.Én utána mentem.Megbeszéltem vele,azután az egész napot együtt töltöttük.Este mikor lefeküdtem,bejött a szobámba és azt mondta:Utoljára aludhatok veled?Én bólintottam és magamhoz szorítottam.Másnap mi kor beszálltam a kocsiba és elindultunk,láttam ahogy a  kocsi után fut sírva,majd a földre rogy és sír.Az volt életem legrosszabb napja.Azóta nem beszéltem vele.Nagyon hiányzik!-mondta,és elkezdtek potyogni a könnyei.Én erre csak megöleltem.
-Nagyon sajnálom!-mondtam.
-Mindegy erről inkább ne beszéljünk!-mondta.
-Rendben...És hogy álltok Stephivel?-kérdeztem.
-Szakítottunk.-mondta.
-Sajnálom!-mondtam.
-Van amit rég megakartam kérdezni,de most megteszem.Martina Stoessel!Ha innen egyszer  kijutunk eljönnél velem randizni?-kérdezte.
-Igen!Persze!-mondtam.
-Mondjuk ma 8 óra?-kérdezte.
-Rendben!-mondtam.Ekkor nyitott be Sergió.
-Jaj!Köszi Sergió!-mondtam.
-Ugyan mit?-kérdezte.
-Be voltunk szorulva!-mondta Jorge.
-Hát akkor este!-mondtam.
-Igen.Érted jövök!Szia!-mondta,de ehhez egy puszi is járt.Hát nem édes!! <3   
-Szia!-köszöntem el.Egyből Candehoz rohantam.
-Mi ez a nagy öröm?-  kérdezte nevetve Cande.
-Semmi csak boldog vagyok!!-mondtam.
-Mi van!Nem lesz munka egy hétig?-kérdezte Cande.
-Nem annál sokkal jobb!-mondtam.
-Bökd már ki!!!-mondta idegesen Cande.
-Hát beszorultunk a takarítószertárba...-kezdtem el de Cande közbe vágott.
-Ne Ádámtól és Évától!!!A lényeget asszony!-idegeskedett Cande.
-Randira hívott Jorge!!- kiáltoztam,mire Cande és én elkezdtünk ugrándozni.
-Ez nagyszerű!!Űr isten!!!!-örült velem Cande.
-Annyira örülök,hogy ennyire örülsz nekem!-mondtam.
-Ezért vagyunk barátnők!-mondta.
-Nem...Legjobb barátnők vagyunk!-mondtam,mire ő megölelt.Ekkor jöttek meg a lányok.
-Mi ez a nagy boldogság?-kérdezte Lodo.
-Találd ki kivel fog randizni ma Tini?-kérdezte Cande.
-Kivel?-kérdezték a lányok szinte egyszerre.
-Jorgeval!!!-mondtam boldogan.Mindannyian elkezdtünk ugrándozni és ujjongani.
-Én nekem is van egy kis meglepetésem!!-mondta Lodo és előhúzott pár esküvői meghívót.
-Csak nem...?-kérdezte Mechi.
-De szeretettel meghívlak titeket ez esküvőmre,ami jövő héten  lesz.Holnap megyünk nektek ruhát választani!-mondta Lodo,mire mi megöleltük.
-Ez annyira jó!!-mondtam ugrándozva.
-Igen az!Itt is vannak a meghívók!-mondta majd elkezdte osztani.Gyönyörűek voltak a meghívók!Kék színű volt,de valami gyönyörűség!
-Lodo!Ez gyönyörű!!-mondta Alba.Ekkor jöttek meg a fiúk.Vagyis név szerint Rugge,Facu,Thomas( Lodo férje),Xabi és Jorge.
-Mi ez a nagy öröm lányok?-kérdezte Rugge.
-Lodo most adta oda az esküvői meghívókat!!-mondta Mechi.
-Ja csak ezért!!!-mondta Xabi
-Csak?!-kérdezte vissza Alba.
-Igen ez nem nagy cucc!-mondta Jorge.
-Héj fiúk!!-mondtam.
-Rendben!Akkor,ha már úgy is  nincs semmi dolgunk csapunk egy fiúk a lányok ellen versenyt?-kérdezte Thomas.
-Még szép!-mondtuk a csajokkal szinte egyszerre.
-De kell valami fogadás!-mondta Rugge.
-Rendben!Akkor...ha mi nyerünk egy héten át velünk jöttök shoppingolni!-mondtam mire minden lány helyeselt.
-Ha mi nyerünk az egyik forgatásra bohóc ruhában jöttök be!-mondta Jorge.
-Meg egyeztünk!-ráztam kezet Jorgeval.
-Rendben!Akkor Sergió és Fel lesz a bíró!-mondta Rugge.
-Rendben 1 óra múlva a nagyteremben találkozunk!-mondta Lodo,majd a fiúk kimentek a tánc teremből.
-Mi lenne ha írnánk egy dalt!Lepjük meg a fíúkat!Szerintem a Saltat fogják előadni!-mondta Cande,mire mi mindannyian helyeseltük.
-Én elkezdtem egy dalt,de nem a legjobb!-mondtam.
-Na muti!-mondta Lodo,mire én oda pattantam a zongorához.
-A címe:Alcancemos las estrellas.-mondtam majd elkezdtem.Mikor befejeztem az összes lány tapsolt.
-Ez nagyon jó volt Tini!-mondta Lodo.
-Át dolgozzuk és már jó is!-mondta Alba.
-Akkor kezdjük!-mondta Cande






*1 óra múlva*

1 óra alatt simán kész lettünk a dallal.Már csak a fiúkra várunk.Még vártunk 10 percet,de végül megérkeztek.
-Végre hogy itt vagytok!-mondta Lodo.
-Jól van na!-mondták a fiúk.Végre megérkezett Sergíó és Fel is.
-Na srácok,akkor a fiúk ti kezdtek!-mondta Fel majd a fiúk felmentek a színpadra.
-Mi a Saltat fogjuk előadni!-mondta Jorge.Egész végig Jorge szemébe néztem.Olyan volt mintha nekem énekelt volna.Talán nekem énekelt?Nem tudom...

                                           Continuar...
Sziasztok!Ezen a héten nem volt rész,de ígérem holnap kint lesz minden hol a rész!Ma még kirakom a díjakat!Remélem tetszett a rész!Jövő héten jön az új rész! :)

7 megjegyzés:

LAYOUT BY OKEYLA