2015. szeptember 15., kedd

4.rész-A randi egy váratlan vendéggel...?

Martina Stoessel

Amikor a fiúk befejezték a dalt,Jorge egyből hozzám jött.
-Na tetszett?- kérdezte.
-Egész jók voltatok...-mondtam.
-Héj!-mondta bedurcizva.
-Jól van na tudod hogy csak hazudtam!-mondtam.
-Igen.-válaszolta,majd megpuszilt.Hát nem édes?!Ekkor hívott fel a színpadra minket Sergió.Mi felmentünk,majd mindenki fogott egy hangszert.
-Ezt a dalt én kezdtem el írni,és a csajokkal együtt fejeztük be!-mondtam,majd elkezdtünk játszani.Nagyon jól éreztem magam a színpadon.Szabad voltam.Végre az életem teljes!És ez hiányzott belőle.Ez....a ZENE.Miután befejeztük,a Sergió és Fel állva tapsoltak.
-Csajok ez nagyon jó volt!Ha nem bánjátok a második évadban szerepelhetne ez a dal.-tette föl az ötletet Sergió.
-Nagyon örülnénk neki!És köszi!-válaszolt helyettünk Lodo.
-Rendben.A döntésünk nem más,mint....A Csajok!Azért mivel ők saját dalt adtak elő!-indokolta a válaszát.Mi a csajokkal összeölelkeztünk.Most a fiúk egy héten át velünk jönnek shoppingolni.
-Fel!Sergió!Most ez komoly?-kérdezte Jorge felháborodva.
-Jaj,fiú k!Amiben fogadtatok nem lehet annyira rossz!-tételezte Fel.
-De...-mondta Rugge.
-Na,mi?-érdeklődött Sergió.
-Egy héten át velük kell mennünk shoppingolni!-mondta fájdalmasan Thomas.
-Uhh...Hát sok szerencsét fiúk!-veregette hátbe Fel a fiúkat,majd távoztak
-Hmm...Majd holnap megyünk vásárolni!Menjünk csajok!-mondta Lodo,majd mi elindultunk,de engem egy kéz vissza rántott.A kéz tulajdonosa nem más volt,mint Jorge.
-Akkor áll még az este?-kérdezte.
-Hát persze!-mondtam,majd mentem a csajok után.A többiek elindultok,de én visszarántottam Candet.
-Cande!!Segítség kell!-kérleltem.
-Neked bármikor!-válaszolta,mire én megöleltem.Elindultunk hozzánk.
-Mesélj mi a bajod?-kérdezte.
-Nem tudom mit vegyek fel!-válaszoltam kétségbeesetten.
-A legjobbhoz fordultál drágám!-mondta.Elkezdtünk nézelődni.
-Ez?-kérdeztem egy zöld ruhát tartva a  kezemben.
-Nem!-csóválta a fejét.Tovább keresgéltünk.20 perc után még mindig nem találtuk meg.
-Adjuk fel!Nem találunk semmit!Inkább megyek bugyiba!-mondtam.
-Ha belegondolok akkor biztos,hogy összejönnél Jorgeval!-gondolkozott,mire én megdobtam egy párnával.
-Perverz vagy!-mondtam nevetve.
-Boccs ragad Ruggetól!-válaszolta nevetve.
-Na de tényleg térjünk a lényegre!Mit veszek föl?-kérdeztem.
-Van még más ruha a szobádon  kívül?-kérdezte.
-Hát fönt van egy szoba...nézzük meg?-kérdeztem,mire ő bólintott,és elkezdtünk a szoba felé menni.Mikor beléptünk,még nekem is tátva maradt a szám.
-Lesz ruhád szerintem...-mondta Cande.Nagyon sokat nézelődtünk,de egyen megakadt a szemem.Az volt rá írva a lapra ami rajta volt,hogy:
" Drága Tinim!
Amikor te ezt a levelet olvasod,akkor én már nem élek.Ezt a ruhát,akkor vettem amikor megtudtam,hogy rákos vagyok.Nagyon sajnálom,hogy nem láthatlak felnőni.Nagyon szerettelek,szeretlek!Ezt ne feledd!Ha már én nem  leszek,attól még ne hagyd abba az éneklést!Úgy gondoltam,hogy az első koncerteden elől fogok szurkolni neked!Sajnos ezt már nem tehetem meg...De lélekben ott leszek veled!Kérlek ezt a ruhát akkor vedd fel,amikor úgy érzed megtaláltad az igazit!Az első randitokon legyen ez rajtad!Ne feledd nagyon szeretlek,ahogy  Frant is!Utoljára Sok Puszi:Mama,,
Amikor a sorok között olvastam el sem hittem,hogy mit olvasok.Könnybe lábadt a szemem...És csak sírtam sírtam és sírtam.Cande oda futott hozzám és megölelt.
-Mi a baj?-kérdezte,mire én csak oda nyújtottam neki a papírt.Candenak is könnybe lábadt a szeme,pedig nem is ismerte a mamám.
-Ez a ruha  lesz!mondtam határozottan.
-De Tini!Nem is tudjuk,hogy hogyan néz   ki a ruha!-mondta Cande.
-Nem érdekel!Teljesítem a nagymamám kérését!-mondtam,mire Cande megölelt.Amikor megláttam a ruhát,majdnem elsírtam magam,annyira gyönyörű volt.
-Mielőtt felpróbálnád kisminkellek,és megcsinálom a hajad!-jelentette be Cande,mire én bólintottam.Röpke 30 perc alatt kész is lett!
-A körmömet is megcsinálnád?-kérleltem.
-Hogy én mit meg nem teszek érted...-sajnálkozott Cande,majd elővett egy fehér és egy barna színű  lakkot,egy gén lakkot,egy LED lámpát,valami kis izét amit a körmösök szoktak használni és még kis körömdíszletet mind a táskájából.
-Te miket hordozol magaddal?-kérdeztem nevetve.
-Megnetudd!-válszolta.Mindketten felnevettünk.Mikor készen lettem,cipőt választottunk,egy kis táskát,és persze Iphone tokot.Ránéztem a telómra.Jézusom!10 perc múlva itt van értem Jorge.Candet szószerint kirugdostam a házból.Az utolsó mondata az volt,hogy:"Este hívj fel!,, Ekkor duda szót hallottam.Kifutottam és Jorgeot láttam meg.
-Szia!-köszönt.
-Szia!Hova megyünk?-kérdeztem kiváncsiskodva.
-Titok!De még meg sem dicsértelek!Gyönyörű vagy!-dicsért meg.
-Köszönöm!-mondtam,majd ő egy kendőt rakott a szememre.Kb.10 perc alatt oda is értünk.
-Elfogok esni!-kiáltottam.
-Vigyázok rád!-mondta.Mikor levette a kendőt,tátva maradt a szám is.Egy tengerparton voltunk,ami tele volt rózsákkal.
-Tetszik?-kérdezte.
-Imádom!-mondtam,majd megöleltem.
-Tudod Tini!Lehet,hogy csak két napja ismerlek,de máris beléd szerettem!-mondta.
-Tényleg?-kérdeztem.
-Áhh mindegy felejsd el!-mondta elakart indulni,de én vissza rántottam.
-Én is így érzek!-mondtam.Már majdnem megcsókoltuk egymást,amikor Pablo közénk állt...
                                                                               Continuar...

Sziasztok!Bocsi,hogy rövid  lett ez a rész,de igyekeztem!Azért remélem tetszett!Ha nagyon rövidnek tartjátok,nyugodtan írjátok kommentbe,újra írom! xoxo:Rebi :)

9 megjegyzés:

  1. Pablo.............

    Fantasztikus lett alig varom a kövit hamar hamar

    Nem lett rövid!! Nekem legalabbis megfelel

    VálaszTörlés
  2. Hú ez a kis......!
    Egyébként jorge naon cuki!!!!!:D
    Siess a kövivel!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Hu,Pablonal velem gyűlik meg a baja,és JORTINI!Forever!<3
    Szuper lett!Kövi?

    VálaszTörlés
  4. Hülye, hülye, hülye Pablo!:)
    Cuki, cuki, cuki Jorge!<3
    Tehetséges, tehetséges, tehetséges Beka!:D
    Siess de nagyon!:D

    VálaszTörlés
  5. Imádoom!!*-*
    De Pablo-t már nem! :D
    Siess a kövivel!!^^

    VálaszTörlés

LAYOUT BY OKEYLA